CUSTOMER SERVICE [Malaysia]


 

Tanggungjawab

  • Bertanggungjawab menguruskan panggilan masuk dan pertanyaan perkhidmatan pelanggan.
  • Mengenalpasti dan menilai keperluan pelanggan untuk mencapai kepuasan pelanggan.
  • $ads={1}

  • Mengendalikan aduan pelanggan, menyediakan penyelesaian dan alternatif yang sesuai dalam had masa; follow-up untuk memastikan penyelesaian.
  • Mengesyorkan produk atau perkhidmatan yang pelanggan dan menganalisis keperluan pelanggan.
  • Menguruskan urusan jual beli di platform media social
  • Menyokong pihak atasan bagi pembangunan jabatan.
  • Membuat sesi LIVE bersama pasukan
  • Mencipta dan menghasilkan kandungan yang menarik di media social.
  • Menyampaikan kandungan secara profesional dan menghiburkan semasa berdepan dengan pelanggan.

Kelayakan

  • Mempunyai perwatakan yg menarik, ceria dan mesra
  • Kemahiran pengurusan pelanggan yang baik dan pendengar yang aktif
  • Mempunyai pengalaman dalam bahagian pengurusan pelanggan
  • Cepat belajar dan berdikari mengenai pengetahuan produk

Waktu Bekerja

  • Sabtu - Khamis
  • 1.30pm - 10.00pm

Job Type: Full-time

Salary: RM1,500.00 - RM2,000.00 per month

Benefits:

  • Free parking
  • Maternity leave
  • Opportunities for promotion
  • Parental leave
  • Professional development

Schedule:

  • Fixed shift

Supplemental pay types:

  • Commission pay
  • Overtime pay
  • Performance bonus

Ability to commute/relocate:

  • Kota Bharu: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)

Application Question(s):

  • Pernah live di Social Media

Experience:

  • Customer service: 1 year (Preferred)

Expected Start Date: 08/01/2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال