Tanggungjawab
- Bertanggungjawab menguruskan panggilan masuk dan pertanyaan perkhidmatan pelanggan.
- Mengenalpasti dan menilai keperluan pelanggan untuk mencapai kepuasan pelanggan.
- Mengendalikan aduan pelanggan, menyediakan penyelesaian dan alternatif yang sesuai dalam had masa; follow-up untuk memastikan penyelesaian.
- Mengesyorkan produk atau perkhidmatan yang pelanggan dan menganalisis keperluan pelanggan.
- Menguruskan urusan jual beli di platform media social
- Menyokong pihak atasan bagi pembangunan jabatan.
- Membuat sesi LIVE bersama pasukan
- Mencipta dan menghasilkan kandungan yang menarik di media social.
- Menyampaikan kandungan secara profesional dan menghiburkan semasa berdepan dengan pelanggan.
$ads={1}
Kelayakan
- Mempunyai perwatakan yg menarik, ceria dan mesra
- Kemahiran pengurusan pelanggan yang baik dan pendengar yang aktif
- Mempunyai pengalaman dalam bahagian pengurusan pelanggan
- Cepat belajar dan berdikari mengenai pengetahuan produk
Waktu Bekerja
- Sabtu - Khamis
- 1.30pm - 10.00pm
Job Type: Full-time
Salary: RM1,500.00 - RM2,000.00 per month
Benefits:
- Free parking
- Maternity leave
- Opportunities for promotion
- Parental leave
- Professional development
Schedule:
- Fixed shift
Supplemental pay types:
- Commission pay
- Overtime pay
- Performance bonus
Ability to commute/relocate:
- Kota Bharu: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Application Question(s):
- Pernah live di Social Media
Experience:
- Customer service: 1 year (Preferred)
Expected Start Date: 08/01/2023
.